domingo, 15 de marzo de 2009

RECORDS

Fa justament 50 anys que la meva familia es va venir a viure a Barcelona, concretament a Montada i Reixac. Jo tenia tot just 4 anys però encara recordo el dia que vam arribar. Plovia i jo estava al·lucinada de veure tants trens i tantes vies (L'estació de França). Aquesta va ser la primera impressió que vaig tenir d'aquesta formosa terra en la que pràcticament em vaig criar.
Las cosas han canviat molt i algunes per desgràcia per pitjor, encara recordo quan el meu pare ens portava els diumenges a esmorzar a la Font del Tort, feia olor de pins, a farigola i qui sap a quantes altres plantes més. Estaven les muntanyes tan plenes d'arbres que l'ermita de Sant Pera de Reixac ni tan sols es veia. També recordo amb tristor el primer incendi important que hi va haver en aquestes muntanyes. Són records de la meva infantesa que mai no oblidaré…

Escrito por : Kharmen

1 comentario:

  1. tienes toda la razón del mundo y ojala se pudiera volver a ver los bosque con olor a romero y tomillo como tus los recuerdas

    ResponderEliminar